Získejte
více zákazníků
organicky
Jednoho dne vás přestane bavit investovat do výkonnostních reklam ve vyhledávání.
Náklady na tyto kampaně budete chtít průběžně snižovat. Jednou z cest je věnovat se optimalizaci stránek pro vyhledávače (SEO). Díky správnému nastavení stránek, obsahu a zpětným odkazům budete vidět ve vyhledávačích na předních místech.
Na co se u SEO zaměřujeme
Technický
audit
Začínáme auditem, abychom se zorientovali ve vašich stránkách a objevili možné nedostatky. Ať už to bude nízký počet klíčových slov, špatně vytvořené metatexty nebo pomalé načítání stránek, přijdeme na to. Následně připravíme seznam priorit, díky kterým se postupně dostanete na přední místa ve vyhledávání.
Analýza
klíčových
slov
Pokud to s online marketingem myslíte vážně, analýza klíčových slov bude jedním z prvních podkladů, které budete potřebovat. Využijete ji nejen pro správné otextování webových stránek, ale také pro obsahovou strategii, pochopení zákazníků a následné nastavení výkonnostních kampaní.
On-page
faktory
Na každé stránce je několik důležitých prvků, které pomáhájí zviditelnit váš web. Základem jsou metatexty (title & description), které jsou v kódu stránky hned v úvodu. Vyhledávače jim tak přikládají velkou váhu. Kromě toho se zaměříme na správné nadpisy, optimalizaci obrázků či URL adres.
Off-page
faktory
Zjednodušeně řečeno, váš web je tak silný, jako jsou weby, které na něj odkazují. Zajistíme vám zpětné odkazy na správná klíčová slova z relevantních webových stránek. A nejen tam. Postaráme se i o zmínky na sociálních sítích, abyste stoupali vyhledáváním vzhůru.
Časté dotazy
NECHTE NÁM
KONTAKT
Jste pro nás prioritou.
Ozveme se zpět nejpozději následující pracovní den.