Jak s námi jednoduše sdílet své údaje
Máte přístupové údaje? A můžeme je vidět?
Online marketing je důležitým pomocníkem k budování značky. Pro ty, kdo s ním umí zacházet, je totiž šikovným nástrojem, jak získat nové zákazníky. Tato metoda je užitečná díky tomu, že nabízí možnost oslovovat publikum ve velkém a na statistikách sledovat, jak s obsahem interaguje. Rádi vám se vším pomůžeme, ale abychom mohli začít čarovat, tak budeme potřebovat přístupové údaje. Připravili jsme vám přehledný popis, jak s námi krok po kroku tyto informace sdílet.
Google Ads
Google Ads je služba, která momentálně kraluje mezi reklamními systémy. Firmám umožňuje se zviditelnit na nejnavštěvovanější vyhledávací platformě Google.
- Přejďete na stránku ads.google.com.
- Přihlaste se do svého účtu.
- V pravém horním rohu se nachází klientské číslo. To nám pošlete.
- My následně požádáme o propojení účtu, které se objeví vám v e-mailové schránce a na vašem profilu v Google Ads.
- Klikněte na Nástroje a nastavení
- Poté přejděte na Přístup k účtu > Správci > Přijmout
Google Merchant Center
Dalším nástrojem Googlu je Google Mechant Center, které se využívá pro nahrávání a úpravu vašich produktů do Google Nákupů. Vaše produkty se pak mají možnost zobrazovat na jiných na YouTube, Google Maps atp.
- Přihlaste do svého účtu na merchants.google.com.
- V nastavení (opět symbol klíče) klikněte na Přístup k účtu
- Klikněte na modré tlačítko Plus.
- Zadejte naši e-mailovou adresu info@dision.cz
- Klikněte na tlačítko Přidat uživatele.
Google Search Console
Google Search Console pomáhá shromáždit data a statistiky, aby bylo snazší najít vaše stránky.
- Přihlaste se do svého účtu na search.google.com/search-console.
- Klikněte na symbol tří čárek.
- Klikněte na Vyhledat službu a vyberte svoje stránky. Tím se dostanete do systému Google Search Console.
- Klikněte na Uživatelé a oprávnění a poté na Přidat uživatele.
- Do formuláře, který se vám ukáže, napište náš e-mail info@dision.cz
- V Oprávnění zvolte úplné a klikněte na Přidat.
Google Analytics
Díky službě Google Analytics můžete sledovat statistiku interakcí zákazníka s vašimi marketingovými aktivitami jako např. s webovými stránkami nebo newslettery.
- Přihlaste se na stránce analytics.google.com.
- Přejděte do Nastavení (symbol ozubeného kolečka).
- Vyberte modré tlačítko plus a následně Přidat uživatele.
- Do formuláře Přidat oprávnění vložte náš e-mail info@dision.cz a zaškrtněte oprávnění.
- Z pravého horního rohu zkopírujte e-mailovou adresu, kterou nám pošlete.
- My se opět ozveme zpět s pozvánkou ke spolupráci, která vám dorazí na e-mail.
- Pak už jen stačí potvrdit.
Google Tag Manager
Google Tag Manager lze použít ke sledování konverzí, analýze webových stránek, retargetingu a mnoha dalším účelům.
- Přihlaste se do svého účtu na tagmanager.google.com a zvolte ikonu Váš web.
- V pravém horním rohu klikněte na Nastavení.
- Vyberte záložku Účet a klikněte na Správa uživatelů.
- V pravém horním rohu klikněte na modré tlačítko Plus.
- Do formuláře, který se automaticky objeví, vložte info@dision.cz
- Zaškrtněte Uživatel a Správce.
- Potvrďte Oprávnění a Nastavit vše, kde zaškrtnete všechna políčka.
- Klikněte na Hotovo a Pozvat.
Seznam Sklik
Konkurenční reklamní systém, vytvořený pod českým vyhledávačem Seznam.cz, se nazývá Sklik.
- Přihlaste se do svého účtu na stránce sklik.cz.
- Z pravého horního rohu zkopírujte e-mailovou adresu a pošlete nám ji.
- My zašleme zpět pozvánku ke spolupráci, která vám dorazí na e-mail.
- Potvrďte nám spolupráci odkliknutím ve vašem e-mailu.
Meta Business Manager
Nástroj společnosti Meta, který umožňuje spravovat všechny vaše FB a IG účty na jednom místě.
- Přihlaste se do svého Business Manageru.
- Klikněte na Nastavení firmy a poté na záložku Partneři.
- Klikněte na Přidat.
- Doplňte naše ID, které vám předem pošleme, a potvrďte partnerství.
Heureka.cz
Pro přístup do srovnávače zboží Heureka.cz budeme potřebovat vaše přihlašovací údaje, protože sdílet s třetí stranou není možné.
Zboží.cz
Zboží.cz je obdobný internetový srovnávač poskytující informace při nakupování na internetu. Umožňuje řazení, filtrování a porovnávání cen produktů, zjistit skladovou dostupnost zboží nebo vyhledat obchod v okolí uživatele.
- Přihlaste se na klient.seznam.cz.
- Vyberte nastavení a poté záložku účty s přístupem k mému účtu.
- Klikněte na Nabídnout přístup.
- Do formuláře, který se vám ukáže, vepište info@dision.cz
- Potvrďte kliknutím na Nabídnout přístup.
Mergado
Posledním reklamním nástrojem, který používáme, je Mergado, které slouží pro úpravu feedu pro různé reklamní kanály.
- Přihlaste se na mergado.cz.
- Klikněte na symbol tří postav a následně vyplňte do formuláře info@dision.cz
- Poté nastavte práva ke spravování účtu.