SEO

Je váš web správně optimalizovaný pro vyhledávače?

Ověřte si, jestli jsou vaše webové stránky správně připravené pro zobrazování na prvních místech ve vyhledávačích Google, Seznam a Bing.

Jak vylepšit pozici ve vyhledávači?

Analýza klíčových slov

Základ bez kterého se v online marketingu neobejdete. Na základě analýzy klíčových slov upravíme obsah na vašem webu a zároveň vám pomůže zvýšit efektivitu vašich kampaní ve vyhledávacích kampaních.  Analýzu vám zpracujeme nejen s ohledem na sezónnost, ale také potenciál konverzních slov a frází, které vám budou nejvíce vydělávat.

On-page faktory

Z auditu webu zjistíme, kde je prostor k úpravám stránek. Nejčastěji začínáme s tvorbou metatextů (title & meta description) a následně upravujeme formátování nadpisů, popisky obrázků či samotný název URL adresy. Připravíme harmonogram úprav, abychom změny implementovali průběžně, díky čemuž dosáhneme očekávaných cílů.

Off-page faktory

Hlavním úkolem pro nás bude pravidelně získávat relevantní zpětné odkazy a zmínky na sociálních sítích, které postupně získávají na důležitosti v rámci linkbuildingu.

Vylepšíme pozici vašeho webu

1.

SEO analýza

Základní SEO analýzu vám připravíme zdarma. Rychle tak uvidíte, kde váš web strádá a jak jej vylepšit. Analýzu vám zašleme na e-mail a následně ji s vámi probereme.

2.

analýza klíčových slov

Můžeme zkoušet slova a fráze tipnout, ale jistější výsledek bude, když vám zpracujeme analýzu klíčových slov, ze které zjistíme, kde jak lépe využít texty na webu.

3.

úprava webové stránky

Ač se vám to nemusí zdát, bude mít váš web nějaké nedostatky. Ať už jde o technické nastavení nebo vyladění obsahu, navrhneme a zrealizujeme vylepšení.

4.

tvorba obsahu

Web máme a teď se pustíme do blogu a tematických landing pages. Není třeba jich mít milion (samozřejmě, že by bylo lepší), musí v tom být systém.

5.

vylepšení odkazového profilu

Zjistíme aktuální stav referenčních domén a konkrétních zpětných odkazů, které budeme dále rozšiřovat na relevantní slova a fráze, aby váš web stoupal ve vyhledávání.

6.

měření reálných výsledků

Vše je třeba měřit a vyhodnocovat, jaký přínos mají jednotlivé aktivity. Pravidelně tak od nás budete dostávat report, ve kterém bude vidět, jak se vašemu webu daří.