Jak s námi jednoduše sdílet své údaje

Máte přístupové údaje? A můžeme je vidět?

Online marketing je důležitým pomocníkem k budování značky. Pro ty, kdo s ním umí zacházet, je totiž šikovným nástrojem, jak získat nové zákazníky. Tato metoda je užitečná díky tomu, že nabízí možnost oslovovat publikum ve velkém a na statistikách sledovat, jak s obsahem interaguje. Rádi vám se vším pomůžeme, ale abychom mohli začít čarovat, tak budeme potřebovat přístupové údaje. Připravili jsme vám přehledný popis, jak s námi krok po kroku tyto informace sdílet.

Google Merchant Center

Dalším nástrojem Googlu je Google Mechant Center, které se využívá pro nahrávání a úpravu vašich produktů do Google Nákupů. Vaše produkty se pak mají možnost zobrazovat na jiných na YouTube, Google Maps atp.

  • Přihlaste do svého účtu na merchants.google.com.
  • V nastavení (opět symbol klíče) klikněte na Přístup k účtu
  • Klikněte na modré tlačítko Plus.
  • Zadejte naši e-mailovou adresu info@dision.cz
  • Klikněte na tlačítko Přidat uživatele.

Google Search Console

Google Search Console pomáhá shromáždit data a statistiky, aby bylo snazší najít vaše stránky.

  • Přihlaste se do svého účtu na search.google.com/search-console.
  • Klikněte na symbol tří čárek.
  • Klikněte na Vyhledat službu a vyberte svoje stránky. Tím se dostanete do systému Google Search Console.
  • Klikněte na Uživatelé a oprávnění a poté na Přidat uživatele.
  • Do formuláře, který se vám ukáže, napište náš e-mail info@dision.cz
  • V Oprávnění zvolte úplné a klikněte na Přidat.

Google Analytics

Díky službě Google Analytics můžete sledovat statistiku interakcí zákazníka s vašimi marketingovými aktivitami jako např. s webovými stránkami nebo newslettery.

  • Přihlaste se na stránce analytics.google.com.
  • Přejděte do Nastavení  (symbol ozubeného kolečka).
  • Vyberte modré tlačítko plus a následně Přidat uživatele.
  • Do formuláře Přidat oprávnění vložte náš e-mail info@dision.cz a zaškrtněte oprávnění.
  • Z pravého horního rohu zkopírujte e-mailovou adresu, kterou nám pošlete.
  • My se opět ozveme zpět s pozvánkou ke spolupráci, která vám dorazí na e-mail.
  • Pak už jen stačí potvrdit.

Google Tag Manager

Google Tag Manager lze použít ke sledování konverzí, analýze webových stránek, retargetingu a mnoha dalším účelům.

  • Přihlaste se do svého účtu na tagmanager.google.com a zvolte ikonu Váš web.
  • V pravém horním rohu klikněte na Nastavení.
  • Vyberte záložku Účet a klikněte na Správa uživatelů.
  • V pravém horním rohu klikněte na modré tlačítko Plus.
  • Do formuláře, který se automaticky objeví, vložte info@dision.cz
  • Zaškrtněte Uživatel a Správce.
  • Potvrďte Oprávnění a Nastavit vše, kde zaškrtnete všechna políčka.
  • Klikněte na Hotovo a Pozvat.

Seznam Sklik

Konkurenční reklamní systém, vytvořený pod českým vyhledávačem Seznam.cz, se nazývá Sklik.

  • Přihlaste se do svého účtu na stránce sklik.cz.
  • Z pravého horního rohu zkopírujte e-mailovou adresu a pošlete nám ji.
  • My zašleme zpět pozvánku ke spolupráci, která vám dorazí na e-mail.
  • Potvrďte nám spolupráci odkliknutím ve vašem e-mailu.

Meta Business Manager

Nástroj společnosti Meta, který umožňuje spravovat všechny vaše FB a IG účty na jednom místě.

  • Přihlaste se do svého Business Manageru.
  • Klikněte na Nastavení firmy a poté na záložku Partneři.
  • Klikněte na Přidat.
  • Doplňte naše ID, které vám předem pošleme, a potvrďte partnerství.

Heureka.cz

Pro přístup do srovnávače zboží Heureka.cz budeme potřebovat vaše přihlašovací údaje, protože sdílet s třetí stranou není možné.

Zboží.cz

Zboží.cz je obdobný internetový srovnávač poskytující informace při nakupování na internetu. Umožňuje řazení, filtrování a porovnávání cen produktů, zjistit skladovou dostupnost zboží nebo vyhledat obchod v okolí uživatele.

  • Přihlaste se na klient.seznam.cz.
  • Vyberte nastavení a poté záložku účty s přístupem k mému účtu.
  • Klikněte na Nabídnout přístup.
  • Do formuláře, který se vám ukáže, vepište info@dision.cz
  • Potvrďte kliknutím na Nabídnout přístup.

Mergado

Posledním reklamním nástrojem, který používáme, je Mergado, které slouží pro úpravu feedu pro různé reklamní kanály.

  • Přihlaste se na mergado.cz.
  • Klikněte na symbol tří postav a následně vyplňte do formuláře info@dision.cz
  • Poté nastavte práva ke spravování účtu.

Jak vidíte, je to opravdu jednoduché.
Pokud ale budete mít jakýkoliv dotaz, ozvěte se nám.
Se vším vám rádi poradíme.